Eric Andre talks with Hamilton Morris

Datum objavljivanja: 13. Sij 2021.
Eric Andre called me on the phone, this is what happened.
For more podcasts subscribe to my patreon www.patreon.com/hamiltonmorris

Komentari

  • that was great do a part 2

  • What was the title of the book you mentioned? btw. pretty interesting show .

  • Make the part 2 now

  • What's the prodrug hss talking about?

  • Holly shit Hamilton is doing the same thing the people in the book are just with his show.

  • Good questions from Eric, you can tell he's just genuinely curious

  • Dude I can’t believe Hamilton Morris referenced the Steve o PCP saved my life video

  • Nice.

  • Ive never noticed this but eric looks and sounds like if a younger niel de grass tyson took a whole lot of cid

  • phrases that ill use from now on: "i lead with my id, and leave the rest of the Freudian equation at home." "you're a profoundly square and fearful person"

  • Enjoyed the shit out of this

  • Fell in love because of a mutual interest in Ed Gein HAHA

  • Where is part twoooo

  • The kind kangaroo perioperaively book because worm expectably intend a a phobic lycra. hideous high, glossy tyvek

  • The drug he was referring to that made his buddy go crazy was 4-AcO-DMT, aka synthetic shrooms, Psilacetin, or simply as 4-AcO sometimes. It is technically not directly illegal, however since it is an analogue of Psilocybin you can still be prosecuted for possession under those laws. It was created by Hoffman (and patented) in the 60's as he and a colleague played around with variations of psychedelics. In the 90s it saw a resurgence on the drug scene... many of the reports say it is like DMT/shrooms/LSD all at the same time.

  • lucky bastard met Alajandro Jodorowsky, thats a dream

  • This video is too good. Please give us Part 2.

  • Wow I actually really enjoyed this. For some reason I think I had something against andre but he seems like a good guy. Both were great to listen to. Maybe I saw a clip of him way back and thought he wacky. My bad lol. Find it hard to believe he cant get lsd and stuff. Pretty easy to order online.

  • this is way too good. Such a hiper mentality going on. Eric andre's absurd existential vibe and Hamilton's chilling vibe and encyclopedic thinking.. Thank you HRdown algorithm👍🏿

  • nice hybrid

  • Eric likes psychadelics and knows how to pronounce "moog", truly a cultured being

  • dont think we cant lip read that psilocin prodrug lol

  • It’s too bad Eric got hungry and lost mental power towards the end. Great conversation though

  • Thank u Hamilton u are a pure an great gentleman, where's pt 2!!!!!!!!!!

  • ive never heard a laugh like that

  • Drugs are the best

  • I was waiting for him to mention the Jodorowsky meeting. Eric Wins, I'm sorry

  • Oh my goodness. Hamilton's poor friend. had a terrifying trip on synthetic psilocybin because I didn't think it was working properly too! Psychedelics are more powerful than we can even begin to believe. I wish him the best.x

  • He probably told Eric he could totally make Him LSD afterwards

  • LSZ is great eth lad ok , but AL_LAD is incredible.

  • Such a great talk

  • MY 2 fucking favorite people with completely opposite personalities i love this shit

  • drugs are good

  • What Eric described around 35:00 happened to me the first time I got REALLY stoned, probably the 3rd time smoking. I was 14. My friend had some purple flower, which was strange at the time in the Midwest in the early 00s. I've never heard someone describe a similar experience until now.

  • Hamilton, when will you release an AiHKAL?

  • Most excellent guys. Thank you.

  • Hamilton you are so comfortingly bizarre, never change

  • Hamilton, the work you're doing is inspiring and absolutely fascinating. I knew nothing of you before finding this video, and to see you engaged and openly speaking on things of this nature... You have gained an interested follower, thank you for the work you do.

  • Kevin Macknamumu from Possumfuck Arkansa approves of this message.

  • I'M FLAKKSIDD RN!!

  • is he talking about 4-aco-dmt because thats the only substance i can think of where someone loses their mind and its realted to mushys

  • Lol shout out Arkansas

  • hamilton morris is doing the dispersing of drug knowledge that he talked about shulgin did RIGHT NOW but he isnt synthing new drugs, hes saying heres the knowledge the new generation needs to see

  • phenomenal conversation

  • omg my two favorite people

  • Two of my favorite people in a podcast for the first time. Manna from heaven.

  • Best conversation. I feel ALIVE.

  • Long live sasha!!!!

  • I love Eric dropping the casual Moog reference

  • My starting prescription for Adderall was 120mg/day (4x 30mg) for chronic fatigue. Pharmacies won't fill that quantity anymore so im down to 60mg/day. The 1st dose i took was 30mg @ 8pm in the evening. It was mind blowing and life changing.

  • Loved this. If y'all ever made a show/series together it would be a hit. Please please please.

  • Eric looks like he's just finished baking some cookies and is about to drop some profound wisdom on Neo in The Matrix.

  • Uncle fester lives rent free forever in my head now thx to the the meth episode btw

  • Haha the Trump supporters who made sure to break into the Capitol before any of the evidence of fraud was presented rite guise. Its crazy too cause after they were asked to leave and the session reconvened, the States with evidence said they decided not to present it because of the events of the day! They were applauded and everything. Halarious! Thank God AOC is safe too. I know she wasnt in the Capitol or in a building that anyone broke into but STILL.

    • Are you a bot?

  • Anyone remember the book recommendations that came up in the conversation?

  • if a person becomes psychotic on pcp, do they stay psychotic for days? or, is pcp what is blamed for already psychotic persons being triggered into a meltdown. I saw the craziest dude apparently on pcp get taken to the ED, but then days later, he was just the same crazy, so must not have just been pcp and an organic disease underneath as the problem.

  • was the drug name censored at 26:30?

  • “you seem very articulate for just having a bachelors”

    • yeah ahahahahahah

  • I love that Eric becomes the interviewer in every interview hes in lol. And he's actually good at it you dont see that in the show surprisingly enough lol

  • Wait so this is a Hamilton Morris youtube channel... his channel. I can't believe I've just found this🤔

  • 26:31 Does anyone know the actual drug that was taken?

    • Please do tell, someone.

  • Tell me Eric isn’t tripping balls rn bro look at his pupils it’s bright ash in there and he got pupils the size of plates

  • pcp causes rage my guy. coming from personal experience people on that shit go berserk. i have never seen someone not get all physical either with themselfs or someone or something else on pcp. 2 points griffindor!

    • @Soren Jones read closer i didn't say they always rage i said they always get physical nd ion remeber the one time i smoked a sherm cig so i cant speak on that just people doing a lot of physical shit that is honestly not safe especially when high and i am usually the dude tryna get them to drink some milk and calm down while they rip off clothes saying how hot it is and what's going on in they head while contorting. next time read closer please because that was my main point. it's not safe and it's silly to say to it's completely safe and very irresponsible.

    • @S̶X̶D̶ S̶C̶X̶M̶『スカム』 Yeah I can totally agree with that, it definitely is a stimulant, theres been times I went running and ended up miles away, always knew where I was. I just have a hard time believing that every single experience you had, somebody got physical and was "raging"

    • @Soren Jones then aparentally you havnt been around pcp my boy😂 pcp makes you physical. it gets you movin and tweakin. it may not always be rage but it is a common outcome and my homie used to smoke pcp coated cigs all the time and would freak out so i'd shut the fuck up about my experience little one🤣

    • Ive never seen anyone on PCP rage so I have a hard time beleiving you have any experience

  • This feels like Eric interviewing Hamilton

  • 8:13 I've never heard anyone describe Hamilton better

  • Two of my favorite people of all time

  • When is part 2 coming out??

  • Who's interviewing who?

  • This is the first interview I've seen Eric Andre be "himself" love it!

  • Literally 4 minutes in and theyre talking about making a human skinsuit

  • this whole podcast is just Eric telling Hamilton what kind of drugs he wants when he comes over to visit after Covid. lmao

  • This duo is pure gold 🥇 thank you so much, it's a pleasure to hear you guys 💗🤙🏼

  • Hey bro Im also from boca i do yopo

    • @Edrick Evans Ayyy currently no lol I just ordered yopo seeds online and it didnt seem that sketchy. But if u hear of where to get that or mushis lmk haha

    • Yooo. I’m right by boca. You kno where we can get dmt?

  • great talk guys

  • 54:14 don't supplement anything, eat a healthy natural diet targeting whichever vitamins, minerals, and nutrients.

  • 36:32 with the straight disinfo regarding powdered ghb, it'd clearly be something in liquid form, don't disregard that evil.

  • who here has the ambien? zolpidem tartrate , let's go

  • At 9:20 absolutely talking about Grimes hahaha

  • 56:45 - basic math time

  • "you find a way to discriminate against people based on their pharmacological preferences". This is a profound statement (by Hamilton). Everyones body and brain chemistry is different. Everyones pharmacological preference is different. If you discriminate against a subset of drugs you are just being prejudice against a specific subset of people. Drugs have effects on people in very different ways.

  • LMFAO of course you're from boca raton! my brother & I love your work.

  • Smooth sailing jinx it

  • I’m 33 also, Hamilton. :) 1987 Baby!

  • 🎵Drugs are good! They make you do things you know you not should! And when you do em people think that you’re cool! - NOFX

  • Life is backwards. It’s that simple. Money. Is. The. Root. Of. All. EVIL.

  • Coke makes me feel great for about 10 minutes. Then I feel extremely depressed. Maybe because I’m Bipolar 2.... It just drains all the happy juices in my brain...

  • Legalize Weed in Texas. I’ll quit cigs, booze and dirty, dirty Meds.

  • The AmERICANDREAM

  • YES!!! Happy new subscriber! Yo, Eric...what the heck was that? That's not appropriate podcast talk Homie. Reckless. Great job Hamilton, a true consummate professional, of course. Have been wanting to tell you that so much of your content has been key in preparing me for some major experiences in my life these past couple of years. Many thanks brother

  • Hamilton , you are such a cool human! this was an Excellent discussion! cant wait for more!!!

  • If you cant afford the drug that is bad

  • Being named Aaron wasn't bad...then Key & Peele came along and ruined it.

  • This is raaaad ✔️👍🙌

  • What a day. I started watching Tom Green, progressed to Nardwaur, moved onto Eric Andre and now I'm onto Hamilton and Eric Andre. What a trip it's been! 🙏

  • Possum Fcuk Arkansas is actually a really great town. Do we have some Trump people? Sure. But it’s ok.

  • Yeah second part would be nice lol

  • Waiting for part 2!!!!!

  • Cool that Eric let Hamilton onto his podcast

  • Hamilton should have denied any awareness of the psychedelic distortions and played the same kind of absurd mind trick on eric that he usually employs on his own unsuspecting guests.

  • I know someone that tripped acid with their friend and watched their friend jump off a building and they didn’t survive. Years later the spectator ended up committing suicide. They had acid in their spine and also lost sanity.