good morning

Datum objavljivanja: 6. Tra 2021.
no problems. only solutions.
cup: lifeofborismerch.creator-spring.com/listing/new-definitely-not-vodka
chair: uvigear.com/weslav/
background is super secret unreleased track. video with vocals soon maybe.
JOIN channel, become friend: hrdown.infojoin
True Slav Merch Shop: teespring.com/stores/lifeofborismerch
Support on Patreon: patreon.com/lifeofboris
Enable notifications to join notification squad!
Boris on social media:
Instagram: the_life_of_boris
Twitter: life_of_boris
Facebook: TheBorisLife
Watch more Life of Boris:
Cooking: hrdown.info/port/PLbS0HkS8Xsorrdr3pPk4lP80tUAzfyxP1.html&playnext=1
Gaming: hrdown.info/port/PLbS0HkS8XsooI4A79WYyDzHZXUYGO9eRn.html&playnext=1
Slav Lifestyle: hrdown.info/port/PLbS0HkS8XsoqeOrwFfcPjsZXpTFmvBIEv.html&playnext=1
Newest Videos: hrdown.info/port/PLbS0HkS8Xsoq22TSr4SfvoI7b6ML5yLg-.html&playnext=1
Popular Videos: hrdown.info/block/video/s3yihMugmdpogrc
About Life of Boris:
Welcome to Life of Boris HRdown channel, Home of Slav King.
On this channel, you find slav gaming, lifestyle, cooking, car reviews, animation and tutorials including end of month and budget cooking.
Stay cheeki breeki!
Intro music:
uamee - DELET THIS
hrdown.info/block/video/u5qFb9Sjf8uliac
Outro music:
No Ruski Pop by uamee and Boris
hrdown.info/block/video/rHafbdCkY6mxiZI

Komentari

  • Why anitoli and. Satan symbol

  • The Man Who ALWAYS Wore A Mask. RUSSKIE!!! IMHO

  • wow bruh

  • Slavic wake up juice mmmm my favorite

  • 1Day 1Morning

  • Where did you get that hat? I wanna buy it

  • Why do you have the flag of slovenia on your desktop IS BORIS FROM SLOVENIA?

  • “Definitely not vodka” Boris: *adds vodka

  • Wait Why is your pc walpaper the slovenian flag?

  • Good morning too citizen boris

  • Finally I found something interesting on this world n

  • Boris IS the honey

  • *SLOVENIA*

  • Russia

  • Soooo ... why the flag ? Next travel destination ? If so , do a little meet up . I need to squat with you

  • 0:21 the easiest way to make Malaysian teh tarik

  • Good one

  • Did he just grab a hot pot of boiling water with bare slavic hands!?

  • Everyone’s cheeki breeki until you see the flag of Slovenia on Boris’s computer

  • So Boris can drink water from water puddle because his mask works like filter

  • Normal video: Normal music in background. Slav video: Hardbass in backround

  • even though its 7pm where I am, good morning to you too boris

  • That shit looked like coffee. Who puts milk in tea???? Are you crazy man?

  • I love the way he looks back and forth like "Aw shit, I can't fit anything more in my cup... but I can in THIS CUP! dump "

  • gud morning semechki blin

  • damn...that creation you made...oof. Good morning to you too. haha

  • This is definitely каньяк

  • first i want to watch life of boris video next thing i know i am downloading a gaijgin game

  • SLOVENIJA YES BORIS YES COME TO ME

    • 🇸🇮🇸🇮🇸🇮🇸🇮🇸🇮🇸🇮🇸🇮

  • I love that his cup says not vodka

  • почему это у меня в рекомендациях и почему я это пропустил

  • Good Morning , time to do some- *V A D I M B L Y AT!!!!!!!!!*

  • i come back to this video every day

  • I love the way he looks back and forth like "Aw shit, I can't fit anything more in my cup... but I can in THIS CUP! dump "

  • Didn’t expect the Slovenian flag but epic!

  • According to the tea box, Boris is actually Russian.

  • Now put yugoslavian flag on the same computer backround

  • Yes! Best drink to have in the morning. (And it’s also the best way to anger the British) Just saying.

  • Why do you europeans add MILK to your TEA?

  • Boris why do you have our flag for your backround on pc i wasnt expecting that

  • Мне кажеться, или это пасхалка в конце? Хотя, все так могут. Кстати, забыл, извиняюсь, Доброе утро. Добрий ранок )))

  • good morning to you too

  • I love the way he looks back and forth like "Aw shit, I can't fit anything more in my cup... but I can in THIS CUP! dump "

  • 😁🤘

  • Is Boris Slovenian or does he just live there?

  • Yooo you comin to Slovenija??

  • Какой ужасный чай ты пьёшь Борис .

    • Just an innocent Brit, passing through, being horrified at anyone making a cuppa without a kettle.

  • That is cause for civil war in Britian.

  • Why he have Slovakian flag than Russian flag on his PC?

  • This is the high quality shit post I need

  • I love the flag of russia 🇷🇺 on desk of your computer

  • GOOD MORNING TO YOU DADDY

  • 0:32 you can kinda see his eyes So slav

  • When you have no idea for a video but you must post

  • Blyat I saw Slovenia’s flag🇸🇮🇸🇮🇸🇮

  • You can tell, at the beginning he had goobers on his mask. Which means it took multiple takes for him to sip crap.

  • Slovenia blyat?

  • Boris confirmed slovenian??

  • honey drinks you

  • Just an innocent Brit, passing through, being horrified at anyone making a cuppa without a kettle.

  • 0:33 i love the Drop of this song!

  • Boris Are you healthy???

  • Where is your face

  • I watch this 10times per minute, and then go to merchandise to buy that mug

  • luchey chai

  • The Slovenian background...

  • Make a face reveal

  • boris's 46 second vid : *entertaining*

  • Is this gonna become one of those recommendations that blow up again...

  • Чай Нури хуле.

  • "Eugh it is sweet"

  • d e f i n i t e l y n o t v o d k a

  • 😂😂😂😂

    • I just have to ask...what is with the Slovenian flag...BTW!! that is the flag of my country...like your content..keep up the good work!!!

  • I hate w'''n

  • Wow i see you like Slovenia a lot😁.. you should travel there someday. It's beautiful. Trust me, you won't regret it 😉

  • Molotov Cocktail comes from finns!!!

  • Good morning

  • This tunes a banger

  • good morning

  • Why do i like him so much? :]

  • Definitlly not vodka: Boris:blyat its vod-water water its water

  • Aahhhhhhhh cheeki breeki!!!

  • ah, I see you got on the short clips bandwagon. Good editing lol always been a subscriber since 2016. Keep it cheeki breeki

  • I am concerned at the fact that Boris is drinking poop water, you good cyka?

  • Morning, cykas

  • Boris used masks before they were popular 🤣

  • I just have to ask...what is with the Slovenian flag...BTW!! that is the flag of my country...like your content..keep up the good work!!!

    • @German Empire its possible as he was in multiple European "slav" countries

    • @Casper12 i think he went to slovenia one time,and he had a fun time i guess??? Maybe thats why

    • @German Empire no one will ever know👻

    • I don’t get it either,some people say he’s from russia,others say slovenia

  • I am watching before I am going to sleep now how the hell am I supposed to now? xd

  • very disgusting...irc...

  • is that an Arctis headset? Blyaaaaa we have the same one (different colour though)

  • Oppaa

  • This guy wore a mask before COVID.

  • I like the cups

  • good morning BLYAT

  • Since when is Boris not squat?!

  • Tea goes brr.

  • I love your PC background

  • GREETINGS FROM SLOVENIA BROTHER

  • Is the Slovenian flag screensaver a hint?

  • Is quality content, blyat!