Kardeşlerim 8. Bölüm 2. Fragmanı

Datum objavljivanja: 7. Tra 2021.
Kardeşlerim kanalına abone olmak için; bit.ly/3oKfCa7
Tek dertleri hayat mücadelesi olan dört kardeşin iç burkan, sevgi dolu hikâyesi…
Başrollerini Celil Nalçakan, Halit Özgür Sarı, Cüneyt Mete, Fadik Sevin Atasoy, Ahu Yağtu ve Simge Selçuk’un paylaştığı Kardeşlerim, herkese ve her şeye rağmen kopmayan, düştükçe birbirine tutunup yeniden ayağa kalkan gençlerin umut dolu öyküsünü ekrana getiriyor.
atv resmi HRdown kanalına abone olmak için; bit.ly/2Pddn3r

Komentari

  • Bu dizini hefde ici her gün versinler hec bitmesin🙌

  • Bakin tütfen Rica etisem doruk 've asiye dizede çikisa bizi mutulu oluruz

  • Bu kadir ne kadar bencil birisi ömerden sakliyor anasinin kim oldugunu.oysaki aciklasa hayatlari kurtulur öncellikle ömerin.görmuyormu ömerin halini cocuk nasi üzüluyor?suzanda iyi kadindi merhametli.yani cok kicik oluyo bu kadir.artik ömere soylesin kim oldugunu

  • Yaa bu shengülun 2 500 taksit borcu var bide derd ediyo.2 500 nebahattan istese nebahat vermicekmiydi?veicekti tabi.bide kara kara düshunuyor nasi ödicem diye.bide bu shengul nasil calishiyor hep gece günuz evdedir.seyrcinin gözunden kacmaz biraz dikatli olun senarisler

  • daha fazla asiye doruk gelsin

  • Bu cocuklarin paralari var dogru durust kahvalti etmiyorlar masanin üstunde zeytinden bashka hic bisey yok.

  • Yaa sürekli bu shengülun catlak cocuklarin yuzunden bu 4 kardeshin bashlarina bela geliyor.senarisler sinirimizle oynama artik.

  • Saat kaçta başlayacak

  • Allah kimseyi ailesiz bırakmasın ❤️

  • Bugün neden yok kardeşlerim

  • VALLAHİ DE ABONEYİM BİLLAHİ DE ABONEYIM :)

  • Çok iyi filim çok seviyorum

  • Oooooooha kenan öldü😫😫

  • Melisayla kadir hic yakismiyor .sevgili falan olmasinlar

  • Gt bu yorumun altina GT yazanlara GT yapicam :)

  • Bunu izlrmeyin kuzey yildizu izleyin

  • Ayyy valla beni fragmandan çok onur ve yazgı'nın olduğu sondaki kısım mutlu etti

  • 00:38 berk mi var orada

  • Berk niye hep pislik yapıyosun ki ömer sana naptiki hadi arkadaşlarin yapti senn niye engel olmuyon hâlâ halla

  • SUPER FİLM AZƏRBAYCANDAN İZLƏYİRİK COX GOZEL YƏNİ UQURLU OLSUN

  • ÇOCUKLARIN MUTLU OLDUKLARI ANDA HEMEN BİR ÜZÜCÜ OLAY OLUYOR BU ÇOCUKLARIN NEDEN YÜZÜ GÜLÜNCE ÜZÜLÜYORLAR

  • Çok güzel bir dizi.Asiye ve Doruk da birbirlerine çok yakışıyor.

  • 👍👍..harikasınız

  • Ben harikayi sevmeye başladım

  • Ya ne kadar tatlı evet demiş ve çok güzeldiler sonda çok tatlılardı

  • O asdor bitişi 😍

  • Sonu güzeldi

  • gülmekten ölen ben :D

  • 45 . Saniyeeee😂😁

  • Asiyenin annesi babasi vefat edince harikanın umrunda değildi ama asiyenin başın sağolsun demesi.... Aradaki fark

  • Vee diziye saatler kaldı yuppii. Dizi hiç bitmesin diyenler lütfen tvden izleyin☺😉🤗👍

  • Sondaki 2liler çok yakışıyorsunuz

  • Cok güzel bayılıtorum qardeşimde seyediyor ben azerbaycanbaycanliyim

  • İnşallah bir şey olmaz yaa

  • Sizleri seviyorum asdo olsun diyenler beğensin bqkimm

  • Asiye:sanki aşık olursam hep şarkı söylerim Doruk:hiç aşık olmadın mı? Asiye'nin iç sesi:yok ya her gün birine aşık oluyorum,hey Allahım ya🙄🙄🙄

  • KIRGIN CICEKLER 2 hayirli ugurlu olsun

  • olcanı görmedik üzücü neden mi zaten olcanın içi dışı komedi

  • Asiye: Sanki aşık olursam hep şarkı söylemek isterim gibi 3. fragmanda ise şarkı söylüyor ama zaten Asiyeyi ne zaman şarkı söylemediği zaman gördük ki

  • 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 çok ağlıyorum çok duygusal

  • Yeni bölümü sabırsızlıkla bekliyorum.

  • 0:39 da Berki gören krallar nerde yok mu?

  • BU BERK BİR GUN ELİMDE KALICAK GICIKKKKKKKKK

  • Bu kino coooxx kuzel

  • İzlediyim en iyi dizi

  • Asiye ve doruk çok yakışıyorsunuz mutluluk lar zizleri çok seviyorum

  • Doruğa yabancılar bile aşık oluyor Haberin olsun doruk tiktok senle dolu jssjjsjsjsjsjs

  • I will happy if there is an English Subtitles :(

  • Süsen 🌹 Kadir +1

  • Smalı bebeklerin (Zuzu TV gibi) kanallarına Abone olup tedavilerine destek olunuz (belkide hayatınızdaki olumlu değişiklik yaptığınız bir iyiliğin içinde gizlidir).

  • asiye: sanki aşık olursam hep şarkı söylerim. asiye hep şarkı söyliceksin!

  • BU DİZİNİN BİR BÖLÜMÜNDEDE KARDEŞLERDEN BİRİSİNİN AĞLAMADIĞINI GÖRMEK İSTEYENLER👍 He bu arada AsDorun o sözlerinden sonra abone olmayanda ne bilim yani

  • ALLAH işinizi aşininizi helalınden versın kazasız belasız gıdıp gelmeyı nasıp etsin kardeşım flim on numara hiç kacırmadım 48 yaşindayım her bölümde ağlıyorum o fakirliği yoksulluğu çok iyi biliyorum büyüklerin ellerinden küçüklerin gözlerinden öperim saygılarımla Karabük’ten engelli kardesıniz Ahmet ALLAHA emanet olun saygılarımla hayırlı akşamlar yönetmen Serkan beye çok teşekkür ederim

  • Etrafındaki insanların ölümüne sebep olan Akif ölmüyor Ya Hu Kötülere bişey olmaz diyorlardı doğru...

  • 3, FRAGMANİ ÇIKTI VE BEN HLA BURDAYIM ❤️

  • Biz asdor sahneleri istiyoruz fragman full asdor olsun

  • Sonuuu🥺🥺

  • Men turkmenistanly yone kardeslerimi gaty halayan .kardeslerim kinolan arasynna 1 njy yerde duryaaaa

  • Ömer : dokunmayın arabaya Kadir: dokunmayın kardeşime

    • Abilik anlamında demedim Ömer arabayı düşünürken abisi kardeşini düşünüyor

    • Abilik

  • 0:45 :)

  • 0:45 olduk zaten ORFINIJOXOJIFRWIJOGXJKO

  • 00:39 da berki farkettim sonda

  • Doruk=sen hiç aşık olmadınmı Asiye=doğru kişiyi bekliyorum Doruk=hmmmmm

  • Asiye:aşık olursam şarkı söylerim Merak etme bundan sonra günün şarkıyla geçicek

  • Yarın Cumartesi olduğu için içimde kelebekler uçuşuyo 🦋

  • Şu Berk kadir abiden güzel dayak yer bence şimdi

  • Çok mutlu oldum

  • Sonu çok iyi

  • Here he bakursan ban kardeslerim dizisi trends halal olsun

  • acaba kadir orda calismaya basladi kafedeki isinden istifa mi etti yoksa iki isi birlikte mi yapacak

  • Cok tatli ya hepsi

  • Fragmanın sonu çok iyi değil miyidi yaaa sayımızı bilelim lütfennn

  • En sonu çok iyiydi 💜😇😂

  • Kimse harikayı düşunmüyo babası öldü annesi babasını aldattı akife kaldı doruktan ayrıldı anca asdor biraz empati bide gözde türker muhteşem bir oyuncu

  • Sondaki supriz için çok teşekkür ederim 😌

  • 𝚈𝚊𝚛ı𝚗𝚊 𝚔𝚊𝚍𝚊𝚛 𝚝𝚎𝚔𝚛𝚊𝚛 𝚝𝚎𝚔𝚛𝚊𝚛 𝚒𝚣𝚕𝚎𝚖𝚎𝚔 𝚒𝚜𝚝𝚎𝚢𝚎𝚗𝚕𝚎𝚛𝚎 00:22 -𝚂𝚊𝚗𝚔𝚒 𝚊şı𝚔 𝚘𝚕𝚞𝚛𝚜𝚊𝚖 𝚑𝚎𝚙 ş𝚊𝚛𝚔ı 𝚜ö𝚢𝚕𝚎𝚖𝚎𝚔 𝚒𝚜𝚝𝚎𝚛𝚒𝚖 𝚐ı𝚋ı -𝙷𝚒ç 𝚊şı𝚔 𝚘𝚕𝚖𝚊𝚍ı𝚗 𝚖ı? 𝙶ö𝚗𝚍𝚎𝚛𝚒𝚛 𝚐ö𝚗𝚍𝚎𝚛𝚖𝚎𝚣 3.𝚏𝚛𝚊𝚐𝚖𝚊𝚗 𝚐𝚎𝚕𝚍𝚒 ş𝚊𝚗𝚜𝚊 𝚋𝚊𝚔

  • Asiye artık Doruğa aşık ol ne kadar bekleyelim tüm Türkiye yarıya bölündü

  • Şu pislik adam bi ölmedi gitti bee

  • 3 cü fragman gelsin diyenler

  • Fragmanin sonundaki dorukla asiyenin ruh halleri benim şu anki ruh halim ve fragmani ilk izledigimde gülmekten ... Devamini anladiniz

  • Reklam sonu Asdor mutiş yakişmişlar son dereje 100%efsane🥰😘❤☺️

  • Cumartesi gecesi 20:00 sabrsizlikla bekleyenler varmi acaba

  • Son sahnedeki Berk mi?

  • Çağla şimşek neden yok?

  • Şu melisanın hoşlanmayan bi benmiyim acaba

  • En büyük aşklar kavgayla baslar diye boşa dememişler asiye doruğa tokat atarak başladı her sey, şimdi iki aşıklar 😊😅

  • süsen ile kadir çok yakışıyo diyenler +1

  • oyunculuk sıfır

  • 3. FRAGMAN GELSİN DİYENLER±1

  • Cok güzel dizi

  • Pilav arabasını parçalayanalırn arasında portakal kafada var

  • Sakın inme Dayanamadın değilmi Bak inme diyorum Döverim seni çocuk 🤬 Kandırdım😌 duxydoous

  • Sondaki kısımda arabanın orda berk ve doruk mu var

  • Siz istersinizde biz abone olmazmıyız 💛

  • Çok acıklı bir dizi ama

  • Dizi resmen çözdük

  • Artik ASDORun tüm sahnlererini kac defa tekrar tekrar izledim gelsin artik yarın akşam öff ya

  • 0:40 ABI ÖMER'İ TUTAN BERK

  • Abi nedir bu dizilerdeki hiç aşık olmamış masum kız karakteri yani neden böyle bir algı kurmaya çalışıyorsunuz biz kızlarda erkekler gibi insaniz ve lise dönemlerinde illaki aşık oluyor insan erkekler bunu başarabilmiş mi ki kızlardan bunu bekliyor

  • Bu kadar kısa sürede 728 bin abone olması büyük başarı tebrik ederim tüm yapım ve oyuncu ekibi.