Man Pranks People With Realistic Face Mask

Datum objavljivanja: 11. Vel 2021.
Links To Sources:
Grapes: hrdown.info/block/video/yJmSia1pnNmjprs
Kitten Court: JudgeFergusonTX/status/1359202090824966151
Cat Belly: tinyurl.com/4jf4ucer
Osprey Fish: hrdown.info/block/video/ymaKhMiKZdSMm9E
Frog: hrdown.info/block/video/sGmgobKap5iYgaM
Unique Dog: hrdown.info/block/video/y6VtqpSVZ5ampa8
Face Mask: hrdown.info/block/video/1nqieq5rlMl9eZY
Volcano: hrdown.info/block/video/2oiFpMaQdpuIYLs
Dog Bark: tinyurl.com/1e3ej3m1
Rest of the videos: hrdown.info/least/dkQzfvvGV5BdVmsPUNi4Dw
Songs:
Precipice by Scott Buckley soundcloud.com/scottbuckley​
Creative Commons - Attribution 3.0 Unported - CC BY 3.0
Free Download / Stream: bit.ly/_precipice​
Music promoted by Audio Library hrdown.info/block/video/un2QpLecosN5Zq8
Track: Dusk Till Dawn - Vendredi [Audio Library Release]
Music provided by Audio Library Plus
Watch: hrdown.info/block/video/wZRwfNOJi6mhq9k​
Free Download / Stream: alplus.io/dusk-till-dawn
We Got Something by LiQWYD soundcloud.com/liqwyd​
Creative Commons - Attribution 3.0 Unported - CC BY 3.0
Free Download / Stream: bit.ly/we-got-something​
Music promoted by Audio Library hrdown.info/block/video/xKOOgc-LlKWZiqM
Faithful Mission by Artificial.Music soundcloud.com/artificial-music​
Creative Commons - Attribution 3.0 Unported - CC BY 3.0
Free Download: bit.ly/-faithful-mission​
Music promoted by Audio Library hrdown.info/block/video/j2prcc6vkLpqhbM
All Lies by Loxbeats spoti.fi/34tPBBO​
Creative Commons - Attribution 3.0 Unported - CC BY 3.0
Free Download / Stream: bit.ly/-all-lies​
Music promoted by Audio Library hrdown.info/block/video/y2ymhKlse9h6idU
Dehydration by Loxbeats spoti.fi/34tPBBO​
Creative Commons - Attribution 3.0 Unported - CC BY 3.0
Free Download / Stream: bit.ly/-dehydration​
Music promoted by Audio Library hrdown.info/block/video/0KZqh7enXpV6p8k
►►►Follow me!
Discord: discord.gg/ddoi
My Gaming Channel: hrdown.info/least/mdmZp1K_kjXYBKgyqg_5LA
Twitter: ddofinternet
Instagram: dailydoseofinternet
Patreon: www.patreon.com/DailyDoseOfInternet
If YOU film a video and think it is good enough to be featured on Daily Dose Of Internet, you can submit videos to me using the link below, and you will get paid.
Only send in videos that you personally filmed.
www.thedailydoseofinternet.com/

Komentari

  • "I'm here live, i'm not a cat." *Sounds like exactly something a cat would say.*

    • @0:53 he looks so scared and nervous. LoI. Like he got caught. If I was the judge I would say: "Mr. Poten, in order to prove you're not a real cat I'm gonna need to run some tests here...what is this that I'm holding up? 🐟 👌🏼" *cat goes crazy.*

    • Warte du bist deutscher

    • Seems pretty SUS tho

    • I don't even post anything and I almost have 700 subs. Weird

    • How many subs from this comment Currently- E

  • Einstine dog

  • "Put your mask up, Over you nose" Me: Mind your own business before I break your nose you fucking sheep.

  • Hey I meet you again on recommendation!

  • This is like "un poco de todo" but in english

  • The first part is the prank, the rest ...just other stuff

  • 2:56 this guy drank too much water.

  • 0:39 my monster under my bed

  • RAISINS ARE MANKY GRAPES WTF?!? My mind is completely blown.

  • oh wow

  • 2:42 : *flips on switch*

  • How Michael afton turned into a rotting corpse/raisin1:31

  • REPENT AND BE BORN AGAIN, THE RETURN IS NEAR BELIEVE ON THE MESSIAH LORD JESUS TODAY IS THE DAY OF SALVATION⚠️❤️⚠️❤️

  • unpoco de todo en ingles xddddd

  • that frog hasn't took a piss in a while

  • I'm a HRdownr

  • I’ve seen the Zoom thing before lol

  • So raisions are moldy grapes

  • “recording or this hearing or live stream is prohibited.” me: *looks at consequences* RIP DAILY DOES OF INTERNET

  • lol! He still hasn’t convinced me that he isn’t a cat.

  • My cat has that low swinging pouch too

  • I want the doggo-

  • how life has went so far with masks lol they make weird ones!!

  • That zoom one tho LOL 😂

  • Un poco de todo gringo

  • I love the narrators voice!! lol too funny!

  • *The cats big pouch:my cat used to have a big pouch but we gave him different food so yeah when he had a big pouch we called him DE HECKIN CHONKER*

  • How many subs can I get from this comment? :D

  • Was he lying about not being a cat? I high doubt 🤔

  • The mask face fits your face better than your face.

  • HERES AH TYMELAHPSE UF GRAHPS TURNINHG ENTO RAIHSINSSSS...

  • please quit making these you are insane

  • Haha!

  • LOL

  • your voice sounds stupid

  • col video:)

  • That mask. 👌

  • The cat with pouch he said was to big but it looks like your no no don’t touch me there this is my no no square 🤣🤣🤣

  • 3:22 Pretty sure that's the same sound Nick Fury heard right before Goose took his eye.

  • My first question would be "how can you speak without opening your mouth" and then realize he does have a mask

  • LMFAOOO with the first clip

  • That cat has big balls

  • De-catted cat sounds awesome.

  • kitten

  • Bruh the dude was talking and the employee did not see IDIOT

  • Wait he's a cat? *Always has been.*

  • That girl's cat really talking in ✨purrrr✨😌💅

  • XD

  • 3:43 *what my chocolate milk looks like before i stir it:*

  • The murky love concurringly fax because branch significantly preach outside a complex sheep. breezy, mighty hedge

  • The last one… aRe wE gOnNa dIeEeEE

  • fuckin sucks, grime is better!

  • 0:37 that cat sounds like a bird

  • COMMENTING ON EVERY HRdown VIDEO.

  • dam youtube is the best place on earth

  • A so that's why I ha it rasins so much

  • When tangled went wrong in studios.

  • 0:30 *Poke in the eye-*

  • UPDT en ingles

  • yep

  • 2:50 I don’t know for how long this frog was holding his pee...

  • I love how this guy puts alot of random things on yt

  • esto es un poco de todo

  • wow! that cat was doing inward bass, esh!

  • That grape on the top right reminds me of a certain carrot-eating pufferfish

  • 0:38 How Mojang got the sounds for Sculk Sensors in Minecraft

  • omnomnomnom

  • Inint this spodt to be MAN PRANKS WITH REALISTIC FACE MASK NOT ANIMAL VIDS

  • Nobody: The Frog at 2:55 *Frog: "This shi bussin"*

  • the man looks terrified with his new cat form

  • 1:46 sounds like friday night funkin

  • I Think The Guy Who Made The Mask Is The Guy Who Yelled At That Store

  • Lol

  • Stop doing this for views latterly everyone has seen the first clip

  • This is why aliens dont visit us

  • My cat has the wigglypouch

  • The cats pouch looks like nuts and I hate it

  • any boy watching knows what "A very large pouch" is

  • 3:02 i thout was a snake

  • I think I’m the only kid who likes raisins

  • that will be me if ever eat catnip

  • The girls eye closes before the chameleon tongue makes contact .. the human body is amazing.

  • In thumbnail i was not able to recognize that that's a mask i thought that he is wearing a disposal mask on his chins

  • Why lie

  • 0:39 that ain’t a cat that’s satan 😩💅🏻✌️

  • Him: it's a pouch Me who just thought my cat was fat

  • this is amazing

  • Leafy?

  • I saw this yesterday on tiktok🤦🏼‍♀️

  • This is how purple grapes are formed: 1:23

  • I NEED ONE!

  • the dog looks amazing

  • Oh my God a fake person without mask 🤣🤣🤣🤣🤣

  • 1:40 who else didnt know raisins were grapes??

  • Boring and uninteresting

  • 2:26 big PP energy

  • Bruh

  • The dog was like: "you're really gonna let her say that?"

  • ABHABABABAHABAAHABAHA

  • ما كانه ناز شاف الفيد؟😂