my message to KSI. lmao.

Datum objavljivanja: 29. Stu 2020.
Park South Freestyle Ft. Mike Tyson hrdown.info/block/video/05Kwh9qVXtKonNE
BOXING MERCH jakepaul.com/collections/shop

Komentari

  • Ksi would batter u mate

  • Jake Paul ksi I would beat your arse

  • he's laying with his friend and his mother in one bed and he is high as a kite

  • Me:hates Jake Paul because of clickbaiter Meanwhile thumbnail Me:uhhh I'm 9 year old but uhhh Maybe I like when u better won

  • Gae

  • Who remembers the grinch... Jake Paul is like the president of Whoville but in the scene where he bullies The Grinch

  • I think he’s drunk

  • You seem to be trying to hard jake.

  • IM ON JAKES SIDE FOREVER AND ALWAYS!!!!

  • fip

  • FREE KSI

  • You want to fight everyone

  • Siblings or Dating?

  • 20k

  • fight with canelo alvarez

  • Bruh jake paul racist...

  • Imagine if Yinka was Jake’s mom. 😳😆

  • Bro his mother

  • Nobody Jake Paul 0:56

  • imagine talking like this near true mom

  • How does this guy think he is A side XD

  • Wasn't this guy at 50 mil subs the other day or was i trippin?

  • Is someone left who likes him?

  • Man titties? > _>

  • Jake Paul is like Donald trumps son lol What a joke of a man

  • guys can we reach 200k dislikes XD

  • i just sometimes wanna 🖕🙂🤜👱‍♂️

  • Your gonna lose 😂

  • It’s quite funny how he says he’s just a fat man making laugh videos but he still gets views than Jake

  • Ur drunk

  • Stfu ksi will drop u

  • My guy is in a bed with no shirt on with his mam

  • he is drunk? 😭

  • 0:27 “obviously I’m getting more” **me googling both their net worths and finding out ksi has 4 million more than jake**

  • youre scared jake

  • You will get dropped so hard

  • Your gonna get slapped up you clown

  • :/

  • its bulking ok

  • THIS VIDEO IS SO WEIRDDDDDDD TF IS UP WITH THIS DONNY

  • Is he seriously laying in bed shirtless with his mom 😂

  • I hope sometime Jake Paul gets his ass beat and stop making up threats he can barely fight I could beat him

  • Anyone else feel like Jake Paul has been dropped on his head many times

  • "I know your music career is going great for your rn" Ksi top 5 most listened to music in world rn!!!

  • Look how many dislikes this video has lmaooo ur mum defo doesnt love you.

  • K but like doesn’t KSI have a feature with Lil Baby, Rick Ross, Trippie Redd and Offset? Jake’s best feature is prolly only Gucci Mane but the song wasn’t even that good.

  • This homie Needs Jesus and Heaven LOL

  • I swear that’s your mum

  • Homie this man bout to Be a WWE Champion Roasted KSI

  • KSI's reddit has got better roasts than this guy... To be fair, my 3 year old sister can deliver funnier and better roasts then him.

    • Fax

  • I just printed a picture of this irrelevant guy, and burned it in my fire pit... This is a public apology to my fire pit, it didn't deserve to have to deal with this hobo's existence.

  • This should be an ad for birth control

  • Lol his bitches really goin down hill from the London video.

  • I'm glad no one giving this non fighter attention lol keep ignoring his losing his mind hahaha thinking what he says is true

  • KSI well knock you out little boy

  • mans drunk

  • Jake Paul is the type of person to throw a rock at the ground but still miss

  • He got fuck up though and though

  • The way he said “U r dumb” was so kiddish

  • 1:03 - Spongebob irl

  • I like the way he is accusing KSI and also begging him for signing the contract

  • Siblings or Dating?

  • When a 9 year old kid doesn’t flush the toilet on purpose

  • Imagine. Just imagine talking hood when.. Your white-?

  • What’s the song in the background?

  • Says the guy who lies like very second

  • ksi brofisted you hard bruv!!😎

  • Somebody’s mum: why won’t you play with the neighbours kid? The neighbour’s kid:

  • He still fucked you up

  • Didn’t sign Ryan contract so stfu lmao

  • Siblings or dating

  • Imagine making fun of someone who is more successful and *FUNNIER* than you

  • You are in jon room

  • Jake Paul is the type of guy to look up and down before crossing the road

  • Had to get your mom’s permission before making the vid??

  • Miss the old jake

    • @Clayton Play’s ew no

    • @Clayton Play’s which one? the one that showed mildly censored nudity to children?

    • @Noodle Verse the og jake was good

    • Why does everyone say that? All the jakes suck

  • sibling or relationship

  • KSI be like: *you mad bro*

  • ksi is crying

    • What? Stfu kid

  • Now I have to remove taste from my playlist fuck dude

  • Mom is riding shotgun. How is she cool with this behavior? Money?

  • Oi jake be quite brove before you were scared of him now he will beat u up brov so stop taking

  • Your laugh will arrive in 5-7 buisness days

  • Getting higher and higher with your parents keep doing that if u really want to 'sweet home Alabama'

  • Bit racist calling him scooby doo lad

  • The amount of times he said 'sign the contract bro'

  • Why is jake so hated tbh after that everyday bro song I've never seen jake paul again ngl never checked his channel nun of thaf

  • the fact this video has more likes than dislikes amazes me

  • Oh you’re on the A side. Why is everyone on the KSI-de

  • This guy has become the US equivalent to Katie Hopkins.........

  • I'm a real dog. Jake definitely looks like one

  • Your short teeth is horrible looking

  • Your pretending to speak black

  • He was 100% high when he made this

  • Wtf is that laugh at the end

  • This guy on drugs now bruh wtf😂💀

  • When he says he’s a real dog 😂😂😂

  • He says ksi is about the money when he says he wants to make more than him.

  • .... dint he lose?

  • Was he on weed? and also Jake do be sounding like a 6 yo