SAILOR GANGPLANK

Datum objavljivanja: 20. Vel 2021.
the ultimate skin
TWITCH - twitch.tv/piantalol
TWITTER - @piantalol
INSTAGRAM - @brian_foodreviews
Check out Ironside computers! Code "Pianta" for 5% off
ironsidecomputers.com
Thank you to my February Patreons!
Laura Wögerbauer, UnKnøwnX, Tatiana Montenegro, Zakary Renaud, sundriedmarmite, Nick Groenke, Mgersworkshop, Kit Zoesch, Tokkii, zArslè, Tobias Grønli, Ding Ding Bai, Huy Huỳnh Tấn, Ikner, Tjan Eng Ger Kevin, Cesar Perez,
mega strong
Donations are greatly appreciated, but never necessary. You can pledge here! -www.patreon.com/cptpianta

Komentari

  • Another day reminding pianta i liked every vid

  • River shen

  • é o pijas

  • que cara bom

  • not to sound like an asshole but you cant buy 2 sheen Items

  • Don't let gangplank having no hair distract you from how Pianta built double spellblade

  • Sailor Gangplank? "Oh I bid farewell to the port and the land..."

  • I really like your videos. it's so enjoyable and soooo cool to watch. I wish I Will play with you someday

  • imagine being lane bullied by a gangplank

  • 0:48 kayn

  • divine sunderer and essence reaver...

  • HELL YEAH BRIAN

  • 30s i thought it's tobias video, i really need to sleep

  • Oranges

  • I want to see tenmo player in challenger

  • I got sailor gp like 3 weeks ago and ai thought the same thing

  • River Shen

  • Now i wanna play gp again... damnit

  • Ngl I'm a teemo main and tenmo player is actually what drove me into this, he just looks so fun when he's playing teemo

  • The fingers🤢 Nah they aight

  • I just discovered you're channel, I hope you dont die

  • Canf wat for more gankplank youtuber

  • RIVER SHEN

  • Pianta: Jumps to being 6/11 Me: Monkey shrieking about how is that Kassadin 30/1

  • always wondered what are the names of the songs that he uses in his videos? yknow the popsongs etc +

  • There are a couple of champs whose splasharts aren’t updated for the skins

  • wait. u aren't Tobias Fate

  • if u do vid more than 10 min ... i will subscribe )

  • why u lying man

  • THE RETURN OF TENMO PLAYER

  • can i subscribe twice?

  • 2:37 nice

  • Hey ! Is the Merch still available ?? i want those hoodies ! :)

  • ¿Tobias Fate what happened to your voice?

  • I like the way u went from 6/0 to 6/11

  • hey pianta,so im streaming and i play sometimes teemo and I call him tenmo and I change the tittle(of the stream to tenmo)Is this ok and if its not im sorry I didnt want to copy you but I love tenmo

  • tobias fate approves!

  • I came here after watching "IS STILL LEAGUE FUN?"

  • I thought this was a tobias video just from the thumbnail

  • yo i think you should name the new series where you only play teemo as : tenmo player

  • Wtf is this skin

  • Give me pc

  • Can't wait for the yuumi jungle guide :)

  • Brian.. we need more on the music channel

  • wait i thought this is tobias' video

  • love that Toy Story 2 on playstation one's music

  • the timing of me subscribing and then the video saying a he got a sub just fucked with me too hard

  • imagine not subscribing

  • the 30/1/3 kass tho how did your team feed him a full course meal to the point he singehandedly had more solo kills than your teams combined kills?

  • I was half expecting him to just start violently swearing lol

  • PLEASE BRING TEMO PLAYER BACK

  • RIVER PYKE

  • ZERO BONKS IN THIS VIDEO?!? WHAT HAS THIS CHANELL COME TO?!?

  • River Shen????

  • im a proud member of the %21 percent and im not concidering to subscribe till tenmo player comes back

  • Idc for all this videos all I want is tenmo playa to come back. Best series ever

  • Bruh wasting ur money for fake hair

  • LukiSteve

  • -I want Tobias Fate -We have Tobias Fate at home *the Tobito we have at home* :

  • Gankplank Gaming

  • Damn, at 3:00, the music is an ost from Toy Story 2 on PS1/PC. I have a lot of nostalgy from this song.

  • this man really bought a sunderer and an essence reaver lol

  • tobias fate

  • Tenmo returns???

  • i thought this was gona be about sea shanties

  • can you do a vid with aatrox *pls?*

  • Gangplank Captain to crew Sad 🥺

  • tenmo’s big return?

  • Tenmo :)

  • YO Ho YO Ho Wheres TenmOOOo!!!???

  • Love ur funny league content bri, hope you can make more vids frequently. btw you got a discord server I can join?

  • Bring back teemo games

  • nice content bro

  • Hinting the return of tenmo rank climb!!!

  • Sailor pianta 😊😊

  • Omg sunderer and essence.....

  • " Why don't you subscribe? its free and you can unsubscribe anytime" *Subscribes then unsubscribes* Stonks and honks

  • I can hear tobias fate laughing in the background

  • Everyone is talking about how they saw larissa stream and thinks its like reading manga before a anime but for me its like, pianta's videos are trailers for me to watch and then I can go watch full movie at twitch lol

  • 3:20 it doesn't sit right with me he's still alive 😂

  • LukiSteve?

  • when flapjack joined league of legends

  • d o a s k a r n e r g u i d e

  • Only real ones know this was actually called 10$ gangplank skin

  • Ew, why would you try to climb with teemo? Yuck

  • a series where u only play gp?

  • You really wasted the "oppa GANKPLANK style" chance

  • Thank you for making my day better as i just got surgery at my nuts:)

  • I can't believe it... Dream has influenced pianta too

  • Bro if you play teemo I insta suscribe

  • of course fizz doesnt beat sailor gp. he eats fish

  • wher tenmo pleyer

  • M

  • What do I have to do to free up your summoner name???

  • congrats on 15 subs!!!!!!!!!

  • Brian has the studio renewed tenmo player for season 5? Don’t tease us like this man

  • yummy

  • I like when you upload videos like these that I can watch on more than 1% volume

  • what is this elo 😭

  • Fr thought this was a tobias thumbnail and video