THE MASTER TEAMFIGHT TACTICIAN

Datum objavljivanja: 26. Lip 2019.
thinking gamemode
BUY MY MERCH - pianta.merchforall.com/
TWITTER - piantalol
INSTAGRAM - brian_foodr...
Check out Ironside computers! Code "Pianta" for 5% off
ironsidecomputers.com
Thank you to my June Top Patreons
Imogen, Zakary Renaud, Yarelit, TFS Crowley, Tokkii, Kit Zoesch, Kaiibear, Ding Ding Bai, ML, Laura Wögerbauer, ReysDad, Enivid, Tom aka. YetiRiderEUW, Ikner, Tjan Eng Ger Kevin, David Neumaier, SurprisePNK, Miiyunaa, UnKnøwnX, Marty
You can support me extra here! www.patreon.com/cptpianta
Ending song - EDBOI Girl do you know
soundcloud.com/edboi23
EdBoi_23
EdBoi23/

Komentari

  • tft in the good old days

  • Yes 420th comment weed number

  • I miss season 1 tft

  • I missed the old days when tft was this simple lol

  • Tft will never be the same as set1

  • Bruh You played AP Garen EVEN IN TFT!

  • i miss set 1 😭

  • I miss the times when tft was sooo much more simple

  • Damn I miss the old tft

  • he literally only beats his friend who is in second to last LOL

  • High risk no reward

  • Lol now there's the light comp

  • im gonna try it

  • river tenmo or u commit exhale

  • Wait... whos the mom?

  • I still can't find the outro song, I tried everything. Even looking in the description.

  • What is that song at the end of the vid when you show your merch

  • Demacia!

  • Ah yes the best skin

  • Is your game winnable?

  • are u thelolhounds?

  • Please make more tft videos!!!!

  • whats the name of the song being played at the end

  • Fck u man and your 3 min short videos.

  • Riven Sher

  • more garen tft videos pls :))))

  • Is that... the "Normal garen " ?

  • We need to see a video where you play Double Morellonomicon Garen top

  • You're the only youtuber that i don't use x2 speed cuz every second of your video is worthit

  • When is next video???????? BTW I only watch you from league content channels.

  • so all nobles? ok

  • Asking Brian to put osu gameplay on his channel day 1

  • I thought this was a mobile ad at first and started to skip ahead of it

  • NASUS

  • what a cute family

  • Revive your discord

  • AAAAAAAAAAAAAMAAAAAAAAAAAAG

  • River shen on tft !!! Shojin , pd,warmog/titanic hydra !!!! Plzzz!!!!!!!!

  • *RIVER SHEN*

  • You make everything look so funny and interesting.

  • Captain Brian: You thought I quit Garen, but it was me, DIO!

  • My Tenmo shirt came in the mail yesterday and I love it. I even wore it on a date

  • Riven yuumi

  • Best strat

  • Can anyone tell me the game's name?

  • I want to see longer vids its like u giving me blue balls everytime the vid ends

  • How did tenmo player got his icon? the anime one

  • hi (sorry for my bed england)

  • this is what i do every game

  • But I wanted to know how far you got...

  • Lust will always prevail, puberty will always prevail, *hormones will always prevail*

  • WE NEED MORE OF THESE WE NEED MORE GARENS

  • I did not know I wanted this.

  • Ending song? its so crisp

  • I lost my very first game of tft but after watching pianta’s video I got second place.

  • The truth is that Garen devoured his other brothers to become a true master of the spinning technique.

  • SHEN TACTIC

  • Iam from Brazil and i love tour channel

  • The best TFT vidoe on HRdown

  • anyone noticed the steins gate ost ?

  • For once , AP Garen is viable again !

  • Everyone: OMG Draven OP Brian: gArEN

  • Why 3mins this vid are sp dissatisfiying pls make a 10min vid atleast 4 times a month like im acctually dying from these short vids T^T I want more you cpt tenmo but i got no money to donate on patreon

  • Go stream

  • Outro song? anyone?

  • Plz make longer vids

  • first time i played i got garbage rolls. i think it was just adc's and they got shit on by a team full of garens. i also see that i was unable to move my team around, upgrade them, or put anything on them because it only popped up information every time i tried.

  • Hmmm where could I have seen this game mode before?

  • Hey pianta. Love u vids. But resently u vids have become shorter and Less edited especially this one, is there a reason 4 that?

  • GARENteed a nice video Sir Pianta

  • i knew garen will be back

  • Oh we need a continuetion of this and u know it

  • finally a good quality tft guide

  • More early vids pls i need motivating vids like this

  • Is this the 1st tft video that isn't an hour long? Amazing

  • "...what the fuck?" 3:02

  • best TFT guide so far xD

  • He protec He attacc but Most importantly: He AP staccc

  • Sasuga Tenmo-sama!

  • Best guide on TfT EVER made.

  • since dota auto chess was created, meh there are many copycats

  • 1:15 even in TFT Pianta cant help but build ap garen god damnit

  • *-Shen???-*

  • I'm a simple man, I hear Steins;Gate background music and I like

  • What's that outro song?

  • The first thing i notice is ap garen

  • play teemo support then go mid try nubrac's meta

  • song at the end credit?

  • YOU SAID NO MORE GARENS THAT ONE TIME

  • I'm confused

  • One man army Or Garen Army

  • imagine getting 5 Golden Garens (Garen Stage 3), The Perfect Exodia!

    • @Dorian Iordache no problem :)

    • @Eh hehe oh i did not know that , thank You :)

    • There is 39 tier 1 26 tier 2 21 tier 3 13 tier 4 and 10 tier 5

    • @Dorian Iordache Because he is a tier 1 character

    • @Eh hehe how do You know there are 39 Garens?

  • It's a high risk, no reward team comp XD

  • what happened to the river shen rem commenter ? :c

  • Guys what is the outro song is EDBoi girl do you know

  • female garen

  • hey pianta doooooooo you ever stream :)

  • Boxbox planning to be rank 1 Pianta. Making a garen family

  • how many garens do i need to make to make a bigger garen?