Very good fiddlestick rework

Datum objavljivanja: 17. Tra 2020.
the new fiddlestick reworks allows you to w everybody welcome to my full commentary gameplay
Try out Skyforge! - bit.ly/2XDasmK
TWITTER - @piantalol
INSTAGRAM - @brian_foodreviews
Check out Ironside computers! Code "Pianta" for 5% off
ironsidecomputers.com
Thank you to my April Patreons!
F0ur, UnKnøwnX, Zakary Renaud, Enivid, Kit Zoesch, jobin, zArslè, Ding Ding Bai, Laura Wögerbauer, Cesar Perez, F0ur, Tokkii, KnKing, Tom aka. YetiRiderEUW, Ikner,
Tjan Eng Ger Kevin, Dani, Marty
Donations are greatly appreciated, but never necessary. You can pledge here! -www.patreon.com/cptpianta

Komentari

  • %π×z

  • 5:55 fiddlesticks voice actor

  • The soundtrack at the 0:00?

  • Shame that I enjoyed playing sky forge for so long, because I’m Australian and NO ONE fucking makes OCE servers

  • 8:51 wtf ez uses his W on Blitz

  • Yo i just found ur channel, and i already love ur vids!!!

  • Im a sucker for that champ haha get it cause suck Kill me now

  • sky forge is pay to win I played it for a while until it asked me to pay to advance in the game lol I WAS OUT went back to GUILD WARS 2 AND PAID THEM FOR RELEASING GOOD SKINS

  • 7:17 LS be like good now freeze the wave

  • wait its larissa

  • when u deal 80 dmg with crit to arm rock but ur true damage deal 200

  • 5:44 My teammates in ranked queue:

  • REMPMPER THE TIME WHEN RTB LOST TO A YUMMI

  • 5:56 He sounds like Fiddlesticks

  • 4:09 whats the song bro :(

  • skyforge is basically destiny but on mobile

  • this is a holy pianta video it's hilarious

  • The scene where u pretend u were scare crow was in skme video of funny moments :D

  • Finally a sponsor that seems worth checking out

  • 2:21 LOL

  • why flame chinese,in first video part ,in chat

  • FUCKEN SELLOUT!

    • Im sorry baby i love you

  • He's using the Dr. Stone Music because he's a genius

  • 6:57 Smol indie company

  • What's the song at 7:07? Seems to be maplestory song but I can't remember

  • nehS reviR

  • 177013: 7:17

  • you forgot to say most of the classes in skyforge need to be payed for >.>

  • anybody know the song at 7:07?

  • The dr stone music is godlike

  • Im fucking laughing for last 30 min😂😂😂😂

  • 3:40 whats the song?

  • does someone know the outro music?

    • hrdown.info/block/video/ppuNnbGFarmFqrs send to others asking

  • ngl I thought that was a Fiddle laugh voiceline I hadn't heard before at 5:55

  • "I will suck you and you and you and you" Sounds like my ex

  • wow its nice to hear mapletstory soundtrack :p

  • @D81c Driving HERE FORZA STREET

  • 7:20 when the school thot comes in the footballs Team locker room

  • lol that ending LMAO

  • 0:32 song?

    • @kikao kobaltowy Thanks dude xD.

    • Super mario maker 3d world theme. It might be older and reused in this game but i don't know.

  • Are you always negativ?

  • 4:33

  • The amount of dunkey clones is real

  • Is Pianta Discord still available? Thanks.

  • 3:21 what is this film?

  • THAT IS WHAT I AM THAT IS WHAT I AM THAT IS WHAT I AM THAT IS WHAT I AM THAT IS WHAT I AM THAT IS WHAT I AM THAT IS WHAT I AM

  • 7:17 when a jojo fan enters a room full of dicks that haven't been sucked.

  • yOOOOOOOOOOOOO tHIIIS vIDEO ISSSS FUCKING lit BRO SO fuNNNNNNNY KJKXDXDXDEXD XXD XDXD XDXD DXx dxXddX xdx DX DXXXDxD xD so funny moment bRUH !!!!!!!!!! LOOOOOOOOOOOLLL

  • Imagine playing League of Legends while being sponsored by League of Legends

  • I love your videos, they’re so funny xD

  • getting lazy on your artwork lol

  • Skyforge is actually trash btw, don't play it, decent vid though :)

  • yo brian where tf is this weeks video

  • Teemo jng pls

  • 2:32 I was expecting an f-mega

  • RIVER SHEN

  • all the maplestory soundtracks thats why i love this dude

  • That's how you play with sticks!!!

  • Oooo look he made me a fried a egg

  • WE WANT TEEMOOOO

  • I SAID ANIME

  • P

  • TAIMO 🤝 TENMO

  • RTB and Pianta difference's Pianta:Diamond RTB:Bronze RTB and Pianta similaritie's Pianta:Has a gamer girl friend RTB:also has a gamer girl friend Me:Has a real girl friend

  • Where is TeemoXD

  • Dale Voli dale

  • Bro your thumbnails are more and more realistic, holy cow how do you do such things

  • This video was **exhilarating** !!!

  • Your like the deadpool of lol

  • You never played ezreal...can you make an ezreal guide XD

  • I've been smurfing this champ and this video is entirely accurate

  • It is what it is

  • BONK

  • where do you stream

  • Pianta, can teach us how to one shot with nasus

  • We need to know... What happened at the end with ww? xD

  • i am not undetstand your video but its very funny video

  • 4:59 This channel is confirmed a cult

  • RIVER SHEN

  • Pew pew pew pew

  • 2:35 ... F MEGA !

  • brian is slowly becoming magikarpusedfly

  • River Shen

  • 5:23 you just failed the friendship test. Get back to friendship academy this instant.

    • @TheMan ok

    • @Umbrascript damn bro is that true? I kinda like don't care

    • @TheMan you kinda just got wooshed :(

    • Yes dark mane friendship test

    • @Julien Bouchard ?

  • SuCc suuuuuuuccc SUUUUUUUUUUUUUUUCCCCCCCCCC

  • 4:00 awww good job saving sonakii you are so selfless and heroic I am sure that was your intent all along

  • IT IS WHAT IT IS

  • 4:50 that was OMG xDDDDDDDD

  • WW: oh a fiddlestick scarecrow let me just *hits it once* Pianta: *sweating intensifies* WW: *visible confusion*

  • Now am sure u r an asian even if u r not

  • It izz wat it izz

  • why noob u

  • Skyforge is actually a pretty okay game! It lags story but graphics are absolutely stunning

  • Where the fuck is tenmo player?

  • Ash be like : I catch them all Brian be like.: I suck them all

  • you have really outdone yourself in the thumbnail this time

  • Dunkey? Is it you?

  • Hey i rlly like you, but your egirls in the background are just annoying. They are in every vid.. i just want to watch a video without getting hearing dmg. ty

  • "It is what it is"

  • RIVER SHEN