Preston

Preston Preston

  • 30
  • 5 tis.
Hey y'all!

I’m a 25-year-old, Jesus loving, video game playing, vlogger from the great state of Texas! I live to make epic and exciting vlogs for all of you - my FireNation family!.

If you’re a fan and wanna talk to me, just hit me up on Twitter! I love engaging with all of my fans! πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

Psalm 23:1: β€œThe LORD is my shepherd, I lack nothing.”

Video

20:01Escaping 100 Layers of ICE and STEEL!
Escaping 100 Layers of ICE and STEEL!Pregleda 830 tis.Prije dan
15:48I Made Every ORE from Minecraft in Real Life!
54:37600 Layers of STEEL vs CARDBOARD! - Challenge
49:4221 Ways to PRANK Unspeakable!
21 Ways to PRANK Unspeakable!Pregleda 2,3 mil.Prije mjesec
19:38I Made SECRET Vents To CHEAT in Hide and Seek!
21:41Whatever You STEAL, I'll Buy! - Challenge
Whatever You STEAL, I'll Buy! - ChallengePregleda 1,8 mil.Prije mjesec
18:57Eating ONE COLOR Gas Station Food for 24 Hours!
19:48Among Us BUT The IMPOSTOR Swaps! (Real Life)
20:01I Built The World's Strongest LEGO House!
I Built The World's Strongest LEGO House!Pregleda 4,4 mil.Prije 2 mjeseci
19:22I Made Every Weapon from MINECRAFT in Real Life!
17:58Last to Stop Spinning the Wheel Wins a Tesla!
Last to Stop Spinning the Wheel Wins a Tesla!Pregleda 1,8 mil.Prije 2 mjeseci
21:45Playing Hide and Seek For a REAL TESLA! (Part 1)
15:35I Built The World's Most SECURE NERF Bunker!
I Built The World's Most SECURE NERF Bunker!Pregleda 2,4 mil.Prije 3 mjeseci
18:37My Wife Hired a Real Lie Detector For Me...
My Wife Hired a Real Lie Detector For Me...Pregleda 3,2 mil.Prije 3 mjeseci
16:10Using Extreme Camo to CHEAT in Hide and Seek for $1000!

Komentari

  • WATER IS IN THE GAME

  • Preston: I'm doing some damage you better keep up Chase Chase: *destroys their ears*

  • go watch and subscribe to my bros channel KingOptic

  • Water is in Minecraft water bottle

  • U

  • Preston are you a mortality now you eat a golden apple

  • 22:32

  • Rabbit kinda looks like the movie star THAT I CAN'T REMEMBER

  • I don't laugh at shark lol

  • I love your vid

  • cash$ first in then i will give a fire emge ok

  • 0:06

  • That time when preston didn't notice a brick wall will fall into him that was so funnyπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ€£πŸ€£

  • I can’t describe how i felt wen i wached this. πŸ₯²

  • πŸ‡³πŸ‡΅that flag my country have

  • gg use the people to do it for you broπŸ˜‚

  • the strong guy: imma bust through this stuff without a issue Preston:😲😬😲

  • Vote unspeakable sleeping on a vent

  • Ice

  • That only 1 big layer of ise

  • No

  • Nan

  • You are in Minecraft (You are useing a pickaxe)And ice in better to break then steel and I thought the cookie was real and I was like"gave me the cookie!" And like nuts I wanna eat too and what are you gonna use it for?

  • Is it just me or does the whole fuel situation just sound like a alcoholic problem! 🀣🀣🀣

  • Preston laughs so many πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜ŽπŸ˜ŽπŸ˜ŽπŸ˜Ž

  • WERE IS LEAH ASH

  • I like preston sister

  • Hi

  • Preston cursed

  • i love you minecaft hide and seek

  • Can be in a gaming video with you plz

  • 13&

  • Prastten

  • Try escaping 100 layers of stone and diamond preston

  • why are you like this chase saracha,ranch,banana,greentea all that for a sus stew

  • ahhhh that screeeeech tho

  • ok

  • Parkour - HRdownr.

  • I love your vids

  • You should have a real tank bruh

  • ok

  • hi

  • Dfg

  • Eat rotten flesh

  • Preston pls watch this video Preston sings faded by Alan walker pls

  • aye oh

  • Preston in your wedding you was king and I liked and subed it 😭😭😭😭 congralations and did you even got a son ?

    • This is for Brianna and yo to have fun πŸ‘πŸ‘

  • 1:10 when Italians see American spaghetti

  • Josh smells bad

  • i love your hide and seek

  • 9:57 preston...

  • Bruh what a smart idea

  • 17:32 who thought Preston will be going to hit chase?

  • hi

  • ammmmmmmmmmm axe

  • I’ve been following you for. 8 years

  • what was that cord on chases chest?

  • Gosh Preston is so funny 🀣🀣🀣🀣

  • Maybe you can challenge the S.W.A.T team on a hiding go seek game in a haunted house!

  • Hello

  • Who else is watching in 2021

  • Lol

  • This video was funny lol

  • b

  • pls subscribe to ninja tigers. it is my channel and i only have 8 subs.

  • make sure you buy his merch and fell the heat when your in cold 😎 also dont try this at hime

  • Bir

  • bruh its unfair tho-

  • Just saying, I fi had a blowtorchg and metal nuts, i would heat the nuts up and just place them in the holes. It would soften the ice with you doing nothing

  • Every 100 layers video unspeakable and preston be like:Sleghemmer and chensew (Im using the stonks language)

  • yours was the best it tricked everyone

  • I am voting Preston because i love him and Brianna cheated

  • Venom?

  • ok did anyone think this was a bit of cringe

  • chase when you dyeing your chess

  • They are some phantom membranes

  • yes

  • eithGet better keith

  • how wowowwwww