OliviaRodrigoVEVO

OliviaRodrigoVEVO OliviaRodrigoVEVO

  • 1
  • 53

Video

4:07Olivia Rodrigo - drivers license (Official Video)

Komentari

  • She is so talented and genuine that she makes me feel every emotion of every word she’s singing!!!

  • He left me lol.

  • bruh I didn’t even know she was Paige on Bizaardvark

  • came back from skin by sabrina carpenter :>>

  • Here after Sabrina's song 😭😭😭😭 WTF is this

  • Are y’all here after Sabrina’s response to this😳

  • who's here after sabrina clapped back to this song by making 'skin'

  • who is here after listening to the sabrina's song. anyway, stay streaming drivers license

  • this hits different even tho i don't have a boyfriend

  • yoo but what she driving tho??

  • Who’s here after watching Sabrina’s song ‘Skin’?

  • 2:30

  • im here trying to stitch the connection between the lyrics of skin with this

  • Nobody: Absolutely nobody: Olivia: and you are probably with that blonde girl.. Sabrina: Maybe blonde was the only rhyme.. Me: 👁👄👁

  • I’m so sorry 😢

  • Brasil 💕❤️

  • who's here after SKIN?

  • Who’s here after lie lie lie and skin 🤭 wtf are they doing

  • unpopular opinion, this isn't a bad song but not worth all the hype

  • JOSHUA WHAT HAVE U DONE TO HER SPILL THE TEA NOW

  • Can we just talk about how Sabrina just brang out a new song called skin and it’s lowkey shade but it still hits🥺

  • Here after listening to Sabrina's song . *sips tea*

  • ''cause you said forever now I drove alone past your street'' ouch that hurts

  • Here after “SKIN”

  • Iconic

  • I know you came back here because of Sab's new song

  • James Charles brought me here.😍

  • I Love This Song and Olivia Rodrigo I seen Bizaardvark remember paige and frainky i love you Olivia Rodrigo

  • i’m a guy but this song slaps hard.

  • 😢😢Napakagaling came here from tiktok

  • who's here after sabrina's new song?

  • Wait for me Olivia.....I'm the next Fil-Am🙃

  • "Don't drive yourself insane" By Sabrina Carpenter

  • Olivia: “You’re probably with that blonde girl” Sabrina: “Maybe blonde was the only rhyme”

  • here for the 45th time but this time its after skin

  • Listening to this song while reading some comments✨

  • I had a boyfriend and I have a driving licence. And it hurts 💔.

  • Drivers License, Lie Lie Lie, Skin The perfect 3 songs to cry, get angry then be over about it

  • rewrote the song but with my own personal experience - I got a plane ticket last week Just like we always talked about Cause you were so excited for me To finally see your’ house But today i flew over the suburbs Crying because you just messed around And you’re probably with that one girl The one everyone told me about She so much prettier than me She's everything that ever made me doubt Yeah today i flew over the suburbs Cause how could i ever forgive myself And i know we weren't perfect but i never wanted to hear “we’re done” And i just can't imagine how you could be so okay now that i'm not I guess you didn't mean what you told all those people about me Because you said you loved me but you love her better than me And all my friends are tired Of hearing how much i hate you But i kinda sorry feel for them Cause they’ll never hate you the way that i do Yeah today i flew over the suburbs And pictured i was coming to hug you And i know we weren't perfect but i never wanted to hear “we’re done” And i just can't imagine how you could be so okay now that i'm not I guess you didn't mean what you told all those people about me Because you said you loved me but you love her better than me Sky heights, cloud nines, I still see your’ face in all the bright stars, its so hard I can't feel the way i do when i touch you Cause i still want to hug you babe Futures we thought I still hear your voice, its defying, im crying, Over all the joys God i'm so blue, so screw you Cause i still want to hug you babe And i know we weren't perfect but i never wanted to hear “we’re done” And i just can't imagine how you could be so okay now that i'm not I guess you didn't mean what you told all those people about me Because you said you loved me but you love her better than me Because you said you loved me but you love her better than me

  • Sabrina: HOLD UP did she say "you're probably with that blonde girl?" *quickly writes up a song*

  • She said the F word but I like this song so I’ll let that pass

  • I’m back after the release of Skin

  • Soy el comentario en español que buscabas 😔

  • You see, as much as Sabrina's song is good, Olivia wrote her song because she was heart broke and felt bad. Sabrina obviously wrote her song just to be immature and petty, yk? Olivia is only 17 and got her heart broken. That was so much unnecessary shade for what? To prove to a teenager that you're better? FOR WHAT?? Olivia was just doing what all singers do, sing her emotions and feelings. Sabrina is just being a petty, immature bitch. So, now I'm here to put Olivia's music video on repeat cause Sabrina doesn't deserve more attention than this song.

    • @wiggle jiggle so what? olivia didnt ask people to give sabrina those threats. shit on the fans, not olivia. she did nothing wrong.

    • actually sabrina was getting so many death threats and other messages because of the song, so i'm pretty sure she isn't being an immature bitch. sure, olivia can be sad and insecure, but that doesn't mean anyone should put sabrina down because of it. both of them are queens.

    • Uhm......ok....you do you 😆👍😄

  • proud filipino here!!

  • This song hits differently when you're hurting.

  • Love Love ✌🏻

  • Who else is listening to this song on repeat?

  • Me realising I'm not the only one with imaginary relationship

    • yup

  • Lmao

  • Who's here after Sabrina released Skin, ughhh the TEAAA ☕☕☕

  • Skin

  • Is she's a filipino?

    • half filipino

  • Here after Sabrinas new song🤭👁👄👁✋🏽

  • Here after listening to "Skin". I honestly love BOTH songs.

  • "maybe blonde was the only rhyme"

  • I'm guessing this song isn't for me :/ it's good though :)

  • Is this vid filmed in Utah?

  • This song hits different when you just broke up with your partner that you were with for 3 years And was imaginary

  • who’s here after Sabrina released her track Skin

  • Just got my driver license last week damn

  • The fact that she's half ✨FILIPINA✨

  • En la vida me senti tan identificada con una canción como esta :'(

  • Who else is here after Skin.

  • Imagine Mauve singing this for Luis (OOU), that is where true pain comes from

  • tbh I’m proud to say I’ve known her since Bizaardvark and also I’m proud to see how far she has come ❤️

  • sabrina carpenter-SKIN

  • Who's here after Sabrina's song?

  • sabrina carpenter-SKIN

  • i'm sorry

  • YES

  • Stream Sabrina Carpenter Skin😌🧚🏻‍♀️

  • yeah, just hearing this again after skin

  • y'all the tea is simping hot after sabrina's also drop a SONG!!!

  • she is one of the girls in Bizaardvark right

  • Let me come back and give Driver’s License more love since Sabrina wants to be petty 💀

    • @princess leah driver’s license is a song about a girl living though heartbreak. skin is just throwing unnecessary shots it’s very petty

    • who wants to be petty... like this song was in the works before drivers license came out you really dont know anything

  • Is this song about jake Paul and tane

  • Have y'all heard Sabrina song yet

    • yeahhh. The difference in quality

  • H.E.R, Olivia and Saweetie should do a song together 💖

  • The dislikes are people who don't have their drivers license